Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τέτοια μαγικά δεν μπορώ να τα κάνω εγώ!
- Γιατί; Μπορείς άλλα; Έχεις ασχοληθεί με τη μαγεία;
- Δείξε μου τους φίλους σου για να σου πω ποιος είσαι!
- Δεν τους ξέρεις τους φίλους μου; Πρώτος και καλύτερος εσύ!
- Ααα! Δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε! Πάτα λίγο γκάζι!
- Πατάω! Για λέγε!
- Ρε, θα τρελαθούμε τελείως! Είναι δυνατόν το πρωί να χτυπιέσαι ότι δεν έχεις λεφτά, γυρνάς δεξιά κι αριστερά και τελικά βρίσκεις και ακόμη …χειρότερα βρίσκεις τα διπλάσια μέχρι το βράδυ; Εγώ αν κάνω μια γύρα θα φάω πόρτα! Διότι για να βρεις χρήματα, όλο και κάποιος συγγενής, κάποιος φίλος θα είχε την ευγενή καλοσύνη να βάλει το χέρι του βαθιά στην τσέπη. Μόνο που σήμερα, σε τέτοιες εποχές, είναι λίγο δύσκολο. Τι λίγο; Άσ’ τα να πάνε!
- Και τελικά;
- Τι τελικά; Από κάπου βρέθηκαν. Και όλο βρίσκονται, και όλο πάμε παρακάτω. Εγώ γιατί δεν έχω τέτοιους …φίλους;
- Εσύ είσαι άλλου επιπέδου! Πρέπει να ανέβεις σε υψηλότερα κλιμάκια!
- Πόσο ψηλά πια; Να ανέβω σε κανένα ουρανοξύστη; Άσε που υποφέρω από υψοφοβία. Αντραλίζομαι!... Πες για παράδειγμα ότι χρωστάω!
- Γιατί; Δεν χρωστάς; Όλος ο καλός κόσμος χρωστάει!
- Μη το λες! Μη το λες!
- Βρε, άκου που σου λέω!
- Να ακούς και εμένα! Διότι άλλο είναι να χρωστάς και να μην έχεις να δώσεις και άλλο είναι να χρωστάς και να έχεις να δώσεις.
- Δεν σε καταλαβαίνω!
- Αφού είσαι χοντροκέφαλος! Ρε, άμα χρωστάς και δεν δίνεις τι θα γίνει;
- Τι θα γίνει;
- Θα σε μπαγλαρώσουν!
- Δυστυχώς!
- Άμα χρωστάς και έχεις τι μπορεί να συμβεί;
- Τι μπορεί να συμβεί;
- Πάλι θα σε μπαγλαρώσουν!
- Εντάξει! Δεν είπες και τίποτα καινούριο!
-  …αλλά έχει και συνέχεια!
- Τι συνέχεια;
- Πληρώνεις και βγαίνεις! Σε μπαγλαρώνουν το πρωί, αλλά το μεσημέρι βγαίνεις και πας σπίτι σου!
- Τότε, αφού έχεις γιατί δεν δίνες;
- Γιατί είσαι ωραίος!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου