Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Εσύ τι λες;
- …
- Είσαι υπέρ ή κατά;
- Δεν ξέρω!
- Πρέπει να λάβεις θέση…
- Γιατί; Αν πάρω θέση θα αλλάξει τίποτα;
- Να πεις τη γνώμη σου, ρε παιδί μου!
- Καλά, να μη σου χαλάσω το χατίρι…
- Λοιπόν; Είσαι υπέρ ή κατά;
- Κατά αρχάς είμαι κατά! Κατά δεύτερον είμαι υπέρ!
- Κουφαθήκαμε τώρα! Αυτό δεν είναι γνώμη! Είναι ήξεις αφίξεις
- Κοίτα να σου πω… Από τη μια είναι ακόμη μία επιβάρυνση της τσέπης μου… Άσε που είναι σα να σου απαγορεύουν όλα τα νόστιμα… Βλέπετε αλλά μην αγγίζετε θα το κάνουμε;
- Είσαι υπερβολικός!
- Εγώ;
-Εμ! Όταν μου λες τέτοια…
- Δηλαδή, θα απαρνηθούμε το ελαιόλαδο από την διατροφή μας; Αυτή η μεσογειακή διατροφή μεγάλωσε γενιές και γενιές μέχρι να εμφανιστεί η κρέμα γάλακτος… Διότι μη μου πεις ότι το ελαιόλαδο θα την γλυτώσει… Θα την πληρώσει κι αυτό… Και για να ‘χουμε καλό ρώτημα, αυτό δεν θα μας αλλάξει την ελληνική πατροπαράδοτη διατροφή; Πώς να απαρνηθώ τη τσικνισμένη λιπαρή πανσέτα μου; Βρε, μπας κι επειδή πλησιάζει Πάσχα θέλουν να μας απαλλάξουν από την μιζέρια μας και την τσαντίλα μας…
- Δεν σε καταλαβαίνω; Που το πας; Τι σχέση μπορεί να έχει με το Πάσχα;
- Δεν έχει σχέση; Αυτή και αν είναι σχέση… Δε μου λες… Το Πάσχα θα σουβλίσεις αρνί; Θα γυρίσεις το κοκορέτσι; Θα αρπάξεις την πετσούλα για να ευφρανθεί ο ουρανίσκος σου…
- Δεν ξέρω, θα προσπαθήσω… Είναι μεγάλο έξοδο…
- Να λοιπόν, που ο φόρος λίπους έρχεται να σε βοηθήσει…
- Να με βοηθήσει; Φόρος; Δεν ματακούστηκε αυτό!
- Είναι απλό! Πόσο λίπος, χοληστερίνη και τριγλυκερίδια έχουν όλα αυτά;
- Ε, καλά τώρα, μια φορά το χρόνο… είναι έθιμο…
- Ο φόρος θα σε σώσει… Από την μια, την υγεία σου και από την άλλη την τσέπη σου… Διότι με το φόρο λίπους τι θα πάρεις; Για αυτό λοιπόν… Και όχι μόνο… δεν θα έχεις στενοχώρια ότι δεν έβαλες αρνί στη σούβλα… Διότι ο φόρος σώζει την υγεία σου… Σε απαλλάσσει από πολλά…
- Εδώ που τα λέμε… Δεν θα κάνω και αιματολογικές εξετάσεις… Αφού δεν θα έχω τίποτα…





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου