Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Είδες τι γίνεται με τα χέρια;
- Τι έχουν; Δεν έχουν τίποτα! Καθαρά είναι! Και τα δικά σου!
- Φίλε μου, μιλάω για την τεχνολογία!
- Τι σχέση έχει η τεχνολογία με τα χέρια;
- Όποτε θες τα εξαφανίζει, όποτε θες τα εμφανίζει, όποτε θες δίνει κινήσεις στα δάχτυλα και πολλές φορές άσεμνες!
- Κατάλαβα που το πας;
- Τι δουλειά έχει η τεχνολογία με τα χέρια του Γιάννη;
- Δεν έμαθες;
- Όχι, τι έγινε;
- Δεν σήκωσε δάχτυλο ο Γιάννης!
- Είπα κι εγώ μορφωμένος άνθρωπος, κοτζάμ καθηγητής, είπα πάει, χάλασε ο κόσμος, τι να σου κάνω εγώ, τι να μου κάνεις εσύ, ο παραπέρα, θα σκοτωθούμε!
- Βρε, μοντάζ ήταν!
- Άιντε! Δεν σε πιστεύω!
- Όπως σε βλέπω και με βλέπεις!
- Μπορούν να κάνουν τέτοια πράματα; Αυτό είναι το λιγότερο!
- Δηλαδή, πολύ κακό για το τίποτα;
- Ρε, χαμός γίνεται! Μπορούν να σου αποδείξουν ότι το μαύρο είναι άσπρο και το αντίθετο!
- Άιντε!
- Αμέ…, για αυτό μην πιστεύεις ό,τι βλέπεις, ό,τι διαβάζεις, ό,τι ακούς! Περισσότερα από αυτά είναι ράδιο αρβύλα! Για να γεμίσει ο χώρος και ο χρόνος και να έχουμε να συζητάμε. Είναι ολόκληρη βιομηχανία… Και φυσικά η κάθε περιοχή έχει τα δικά της…
- Τα δικά της;
- Ο καθένας τα βλέπει από όποια οπτική γωνία θέλει. Άμα θέλει δεν βλέπει και καθόλου. Κλείνει τα παράθυρα και πετάγεται μέχρι την παραλία για κανένα ουζάκι!
- Και με το χέρι τι έγινε; Γιατί το έκαναν αυτό;
- Για να παγιδέψουν  έναν παρουσιαστή και να αποδείξουν το πάθος των γερμανών κατά όσων την πέφτουν στην χώρα τους!
- Και μετά λένε για μας, όταν μας κακολογούν και αντιδράμε έτσι… Α, ρε, παγαίνετε από δω…  Μονά ζυγά δικά σας τα θέλετε…
- Ηρέμησε ρε!
- Τι να ηρεμήσω… Σήκω εσύ να κάτσω εγώ, πάψε εσύ να πω εγώ, είναι όλοι!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου