Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι είναι μονομερής ενέργεια;
- Όταν ενεργείς μονομερώς!
- Καλά σαράντα… Το ίδιο μου λες… Εξήγησέ μου με απλά ελληνικά…
- Και αυτά, απλά ελληνικά είναι...
- Δε συνεννοούμαστε μου φαίνεται… με απλά λόγια βρε παιδί μου… όχι ορολογίες… με παραδείγματα… Να το καταλάβω κι εγώ…
- Καλά, ρε θα σου κάνω το χατίρι… εμείς οι δυο είμαστε παρέα… Και συνεργάτες… και δουλεύουμε μαζί…
- Ναι, για λέγε…
- Και έχουμε ένα κοινό σκοπό…
- Ποιον;
- Σταμάτα ρε, θες και εξηγήσεις… Να τελειώσω πρώτα… Μετά οι απορίες… Μην διακόπτεις…
- Καλά, συγγνώμη…
- Λοιπόν… Που μείναμε; Α, ναι! Συνεργαζόμαστε για ένα κοινό στόχο, για ένα κοινό σκοπό… για ένα κοινό ταμείο… για κοινά κέρδη…
- Ενδιαφέρον ακούγεται, αλλά και πάλι δεν…
- Δεν πρέπει ο καθένας να κάνει του κεφαλιού του, τα συζητάμε μεταξύ μας και αποφασίζουμε από κοινού για το τι πρέπει να κάνουμε… κατάλαβες; Αν εσύ για παράδειγμα κάνεις του κεφαλιού σου, στο παίρνω το κεφάλι…
- Αμάν βρε, έχει και δράκο η ιστορία σου;
- Εμ, κάτι δεν πρέπει να έχει; Διότι κοινός μας στόχος είναι το κοινό μας καλό! Και τώρα σειρά μου να ρωτήσω… ως προς τι η απορία;
- Διότι τόση ώρα έψαχνα να βρω το δικό μας κοινό καλό.
- Το δικό σου και το δικό μου;
- Όχι, ρε! Το δικό μας και το δικό τους… Κατά κάποιον τρόπο δεν μας αφήνουν να μαζέψουμε λεφτά, να γεμίσουν τα ταμεία… Που είναι το κοινό καλό; Δεν χάνουμε κι οι δυο μας; Δεν χάνουν κι αυτοί;
- Εγώ φταίω… εγώ… δεν σου εξήγησα ορισμένες λεπτομέρειες… Είναι η άποψη που έχει ο καθένας περί του κοινού στόχου… Εξαρτάται πως το βλέπει κανείς… άμα το δικό σου καλό δε συνάδει με το δικό μου καλό τότε και πάλι είναι μονομερής ενέργεια…
- Δηλαδή;
- Άμα πας καλά εσύ, δεν σημαίνει ότι πάω καλά κι εγώ…
- Άμα πάω καλά εγώ, χωρίς να σε βλάψω εσένα;
- Και που το ξέρεις ότι δεν με βλάπτεις;
- Με μπερδεύεις!
- Ρε, δεν κατάλαβες; Πρέπει εγώ να αποφασίσω τι είναι καλό και τι κακό!
- Αυτό δεν είναι μονομερής ενέργεια;
- Είναι!
- Τότε;
- Τι τότε, ρε; Εγώ θέλω να σε σώσω! Πρέπει να μου επιτρέπεις να σε σώσω… Στο επιβάλλω!
- Κι άμα δεν θέλω να με σώσεις;
- Δεν θέλεις; Και εγώ πως θα κερδίσω από την σωτηρία σου;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου