Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Να εδώ!
- Ε, ρε! Ηρέμησε! Τι τρέμεις έτσι;
- Δεν τρέμω, ρε!
- Εμένα μου λες! Οι λέξεις πάνε κι έρχονται. Σταθερά!
- Να πάρε εσύ, που έχεις σταθερά χέρια.
- Πώς κάνεις, μωρέ αδερφάκι μου! Διαβάζεις και τρέμεις…
- Με αυτά που διαβάζω…
- Φέρε εδώ, ρε!
- Να πάρε….
- Πρέπει να μπορείς να εκτιμάς αυτά που διαβάζεις… Μην περιμένεις να είναι όλα αντικειμενικά. Ρώτα και κανένα που ξέρει…
- Γιατί; Που ξέρεις εσύ;
- Εγώ δεν ξέρω; Με προσβάλεις ασύστολα! Ρε, όλα αυτά είναι πόλεμος μεταξύ των άμεσα ενδιαφερομένων… Λέει ο ένας… Έτσι είσαι; Θα σου δείξω εγώ… Και του δείχνει… και πάρε και τούτη και πάρε και την άλλη, για να μάθεις…
- Ρε εδώ λένε σημεία και τέρατα… Θα μας ασφυξιώσουνε!
- Τι θα μας κάνουν λέει; Χαχα!
- Να…, οικονομική ασφυξία, θα πάμε για χρεοκοπία…
- Και τώρα; Τρέξε γρήγορα στο σουπερ μάρκετ. Άδειασε όλα τα ράφια για να ‘χεις να τρως…
- Με δουλεύεις;
- Να…, εγώ θα σου διαβάσω από δω που λέει ότι αν μας σουτάρουνε, δεν θα έχουμε πρόβλημα μόνο εμείς αλλά κι άλλοι… Θα γίνει ένα μπάχαλο…
- Και ποιον να πιστέψεις δηλαδή;
- Θέλει ψυχραιμία… Πάνω από όλα ψυχραιμία… Πόλεμος είναι και θα περάσει… Να κάνουμε λίγο υπομονή να δούμε τι θα γίνει… Και μετά βλέπουμε… αν προσέξεις υπάρχουν εφημερίδες που νυχθημερόν σφυροκοπούν την μια πλευρά και εφημερίδες που καταχερίζουν την άλλη πλευρά.. Ποιον να πιστέψεις; Θα δούμε… Άσπρος κώλος, μαύρος κώλος στο ποτάμι θα φανεί…
- Πώς τα λες ρε παιδάκι μου…
- Πώς τα λέω;… Έτσι όπως είναι… Σταράτα… Ας δούμε τι θα κάνουν κι αυτοί… Είπαν… Μέχρι την πράξη έχουμε δρόμο…
- Κι άμα γίνουν τα πράγματα χειρότερα;
- Μην βιάζεσαι, σου λέω… Μην αυθυποβάλλεσαι… Κοντός ψαλμός αλληλούια…
- Δεν μας είπες και το …πίσω έχει η αχλάδα την ουρά…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου