Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Δεν είμαι καλά!
- Μια χαρά σε βλέπω!
- Δεν είμαι καλά!
- Τι έχεις; Πυρετό;
- Μπορεί κι αυτό!
- Δεν ξέρεις αν έχεις πυρετό;
- Πες το κι έτσι!
- Έχεις ή δεν έχεις;
- Τι, ρε;
- Α! το ξέχασες κιόλας! Καλά πάμε! Τι είδους αρρώστια έχεις;
- Ποιος σου είπε ότι είμαι άρρωστος;
- Δεν είναι να σου μιλάει κανείς! Τον βγάζεις εκτός εαυτού!
- Μια χαρά σε βλέπω! Ακόμη μέσα είσαι!
- Αυτό ήταν χιουμοράκι;
- Όχι!
- Αλλά;
- Δεν είμαι καλά!
- Θες ένα ντεπόν;
- Όχι, θέλω μια λύση στο πρόβλημά μου!
- Ποιο είναι το πρόβλημά σου!
- Το ίδιο με το δικό σου! Το ίδιο με όλων μας! 
- …
- Θέλω την ζωή μου πίσω, δεν θέλω άλλα γιουροκρούπ, ούτε αναλύσεις, ούτε ξύλινα λόγια. Δεν θέλω να κρέμομαι από τα χείλη ειδημόνων, ούτε να ξεφυλλίζω τον ονειροκρίτη για να δω πώς θα καταλήξει το καθημερινό μου όνειρο! Μέχρις εδώ!
- Τα πήρες στο κρανίο, μου φαίνεται!
- Δεν σου φαίνεται, έτσι είναι!
- Καλά…
- Θέλω η βδομάδα μου να μην κρατάει μια μέρα… Θέλω να διαρκεί εφτά μέρες, όπως ήξερα παλιά, όπως θέλω να γίνει τώρα…
- Και ποιος να σου πει ότι έχεις άδικο… Είσαι φορτωμένος δίκια!
- Θέλω να ξυπνάω το πρωί και να βλέπω χαμόγελα! Χαμόγελα και ξένοιαστα πρόσωπα! Το καταλαβαίνεις;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου