Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Εσύ τι λες;
- Τι να πω εγώ;
- Τη γνώμη σου, ρε φίλε! Δεν έχεις άποψη εσύ;
- Τι να πω; Ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει!
- Πολύ παθητικά σε βλέπω να τα παίρνεις… Πολύ μιζέρια, ρε φίλε… Κάνε λίγο πέρα, μου κόβεις τον ήλιο…
- Αφού έχει συννεφιά, που τον είδες τον ήλιο;
- Αϊ, πάγαινε από δω ρε, θα μου πεις δεν έχει ήλιο. Νάτος ρε, μπροστά σου, ολοφώτεινος και τεράστιος. Και κάνει για όλους…
- Θα μας τρελάνεις; Εδώ σε λίγο θα αρχίσει να βρέχει…
- Δεν πα να λες ό,τι θες, εγώ ήλιο θέλω και ήλιο βλέπω… Γκέγκε;
- Καλά ρε, κατάλαβα…
- Το παν είναι η ψυχολογία. Την έχεις; Είσαι καβαλάρης! Δεν την έχεις; Είσαι πεζοπόρος!
- Για πες εσύ πρώτος! Ποια είναι η δική σου γνώμη επί του θέματος;
- Εγώ λέω ότι όλα θα πάνε καλά, αργά ή γρήγορα!
- Πολύ αισιόδοξο σε βλέπω!
- Είμαι! Διότι αν είχαν αυτοί τον άσο στο μανίκι, θα μας έλεγαν εδώ και καιρό, άντε παγαίνετε τώρα, πάρτε τα κουβαδάκια σας και πάτε να παίξετε παραπέρα… Αλλά δεν το λένε… Για αυτό και συνεχίζεται αυτός ο πόλεμος δηλώσεων, αντικρούσεων, διαξιφισμών που στην τελική δεν ξέρουμε αν είναι έτσι ακριβώς όπως κυκλοφορούν στις δημοσιογραφικές περιγραφές… Για αυτό σου λέω, κάνε λίγο υπομονή…
- Λες, ε; Θα κερδίσουμε κάτι!
- Εντάξει, μην περιμένεις τους λαγούς και τα πετραχήλια…, αλλά όλο και κάτι θα γίνει. Όλο και κάτι θα γίνει και θα πάρουμε μια ανάσα…
- Λες ε;
- Αμάν, βρε αδερφάκι μου, κόψε λίγο την μιζέρια σου, χαμογέλα, τελειώνει κι ο Φλεβάρης, θα μπούμε στην άνοιξη, ρε! Το πήρες χαμπάρι;
- Και δε μου λες… Και όλα αυτά τα απογοητευτικά που διαβάζουμε…
- Ε, μέσα στο πρόγραμμα κι αυτά! Έτσι εύκολα, θα γίνουν όλα; Αμέσως με την πρώτη; Ψεκάστε, σκουπίσατε, τελειώσατε; Να έχει και λίγο σασπένς η ιστορία… Άτιμη ράτσα αυτοί οι πολιτικοί! Το τόσο, το κάνουν τόσο μετά συγχωρήσεως!
- Λες, ε;  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου