Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Δεν ακούς;
- …
- Σου μιλάω, ρε! Δεν ακούς;
- …
- Α! δεν είμαστε καλά! Τουλάχιστον, πες μου μόνο αν έπαθες τίποτα!
- Ονειρεύομαι…
- Δόξα τον Πανάγαθο! Μίλησε! Είσαι καλά;
- Εξαρτάται! Όπως τα βλέπει κανείς!
- Δηλαδή; Τι έχεις; Είναι σοβαρό;
- Πάλι θα σου πω, όπως το βλέπει κανείς!
- Πες μου, ντε, με έχεις τρελάνει…
- Σκέψου να κερδίσω στο τζόκερ!
- Α! Γι’ αυτό είσαι σαν την Αστέρω; Είπα κι εγώ…
- Το φαντάζεσαι;
- Και τώρα πετάς κι ονειρεύεσαι τι θα κάνεις με όλα αυτά που υποτίθεται ότι κέρδισες…
- Μέσα είσαι!
- Και για πες μου σε παρακαλώ σε ποια φάση ήσουν όταν σε βρήκα να είσαι …αποχαυνωμένος;
- Είχα ξοφλήσει την εφορία και το ΙΚΑ και ήμουν καθ’ οδόν για το ΤΕΒΕ!
- Μπράβο κουράγιο…
- Και στη συνέχεια προγραμμάτιζα να πάω στις τράπεζες…
- Για κατάθεση;
- Καλά, χαζός είσαι; Να τους ξοφλήσω κι αυτούς γιατί πολλά μας τα είχαν κάνει!
- Και τα υπόλοιπα; Δεν θα τα βάλεις στην τράπεζα;
- Δεν μιλάς σοβαρά φαντάζομαι! Ποια τράπεζα; Θα τα χώσω σε κανένα μπαούλο, θα ρίξω και κάμποση ναφθαλίνη και άστα να βρίσκονται εκεί… Γιατί στην τράπεζα; Τι έχω να κερδίσω; Σιγά τα επιτόκια! Άσε που μπορεί να τα χάσω!
- Κάνε καμιά επένδυση, ρε, …τίποτα ακίνητα, τίποτα μετοχές…
- Λες ανέκδοτα μου φαίνεται… Τότε είναι που θα τα χάσω σίγουρα… Θα μου τα ροκανίσουν οι φόροι… και μετά μην είδατε τον Παναή… άσε που θα δουν ότι αγοράζω ακίνητα και θα πουν οι άλλοι που τα βρήκε τα λεφτά αυτός…
- Θα το κρατήσεις μυστικό δηλαδή;
- Όχι, θα βάλω τελάλη κάθε πρωί και απόγευμα σε περιοδεία …ανά τας ρύμας και τας οδούς να φωνάζει... Για να πλακώσουν εχθροί και φίλοι…
- Σαν να λες ότι δεν θα βοηθήσεις κανέναν…
- Όχι, με συγχωρείς, δεν είπα αυτό. Θα βοηθήσω όποιον θέλω εγώ…
- Α, ρε Μήτσο είσαι μεγάλη καρδιά…
- Και τώρα, άσε με, θέλω να συνεχίσω… Ετοιμάζομαι για ταξίδι… Και σαν αρχή θα κάνω το γύρο της Ευρώπης…
- Καλό ταξίδι, ρε Μήτσο. Στο επανιδείν!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου