Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι ακούω; Θα πάρουμε διαζύγιο;
- Τι πράματα είναι αυτά; Διαζύγιο ακούω! Δεν είναι αυτά για τέτοιους καιρούς!
- Μπα, καλοκαιρία έχουμε, ακόμη καλοκαιρινά φοράμε. Μια χαρά είναι ο καιρός. Τι μας φταίει αυτός;
- Δεν μιλάω για αυτόν τον καιρό. Μεταφορικά παρ’ το! Τέτοια εποχή είναι καιρός για διαζύγιο; Διπλά έξοδα, ενοίκια, διατροφές, άσε καλύτερα… Μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε…
- Κοίτα να σου πω, τη σήμερον ημέρα δεν βολεύει ούτε παντρεμένος να είσαι, ούτε χωρισμένος…
- Δηλαδή; Να μην υπάρχεις καθόλου;
- Ποιος είπε κάτι τέτοιο; Ξέρεις τι ωραία είναι να είσαι παιδί, να έχεις το ελαφρυντικό της ηλικίας σου και να ζητάς συνέχεια, με ένα χέρι απλωμένο; Δώσε… Και εσύ να δίνεις…
- Έτσι πρέπει… Είναι ένα είδος εκδίκησης από την νεολαία… Εσύ τα έκανες έτσι… Να τα λουστείς εσύ… εγώ δεν φταίω… δεν πληρώνω τίποτα…
- Τέλος πάντων, ξεφύγαμε του θέματος, εγώ για άλλο διαζύγιο έλεγα, αυτό της Χριστίνας…
- Τι  μου λες; Χωρίζει η Χριστίνα κι ο Τάσος; Ποπό! Και εσύ από πού το έμαθες; Καλά, ρε, αυτοί προχθές γύρισαν από τις διακοπές…
- Δεν ξέρεις ότι μετά τις διακοπές και τα ταξίδια πέφτει ξύλο και τα αλληλοφαγώματα; Και μετά ακολουθεί …ο δικηγόρος!
- Μπα, ψέμα θα είναι, θα μου το έλεγε εμένα η Φωφώ… Πάντα τα μαθαίνει πρώτη… Μπα μη πιστεύεις τίποτα. Ράδιο αρβύλα θα είναι…
- Βρε, μπαγάσα, μη σου πω τίποτα άλλο… δεν εννοώ αυτή την Χριστίνα…
- Είπα κι εγώ…
- Την Χριστίνα του Ταμείου εννοώ…
- Αυτή που δουλεύει στην Εφορία;
- Α! Δεν τρώγεσαι… Αυτή που είναι στο Νομισματικό…
- Μουσείο; Γι αυτήν την Χριστίνα λες... Προχθές της ήρθε ο διορισμός και κατέβηκε στην Αθήνα… Ναι, το έμαθα… σου λέει μισθό έχω, τι να τον κάνω τον άντρα; Θα κάνω τη ζωή μου στο κλεινόν άστυ…
- Λοιπόν, συνεχίζω… δεν θα με τρελάνεις κι άλλο. Μιλάω για το διαζύγιο που ακούγεται ότι θα πάρουμε από την Λαγκάρντ!
- Λαγκάρντ… Λαγκάρντ… Α! Γι’ αυτήν την Χριστίνα μιλάς;
- Εμ! Για ποια καιγόμαστε όλοι;
 - Από αυτήν θα πάρουμε διαζύγιο;
- Ναι, να απαλλαγούμε από το μνημόνιο…
- Α! καλά! Για πες, τώρα! Η Χριστίνα του μπάρμπα Μήτσου… του θείου της γυναίκας σου άκουσα ότι είναι στα μαχαίρια με τον άντρα της… Αληθεύει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου