Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι σου κάνει ένα επώνυμο!
- Δηλαδή;
- Άμα έχεις επώνυμο…
- Έχω… Γιατί, εσύ δεν έχεις;
- Επώνυμο με επώνυμο έχει διαφορά…
- Τι εννοείς;
- Υπάρχουν επώνυμα που ανοίγουν πόρτες…
- Και θες να πεις ότι υπάρχουν επώνυμα που κλείνουν πόρτες…
- Πες το κι έτσι…
- Δηλαδή επώνυμα κλειδιά… Καλό κι αυτό… Κάτι σαν το …σουσάμι άνοιξε… α, ρε ο Αλί Μπαμπά και οι σαράντα κλέφτες έγιναν της μόδας πάλι… Έτσι είναι η μόδα… έρχεται… φεύγει… ξανάρχεται και ξανά προς τη δόξα τραβά…
- Κοίτα να σου πω… Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά …λίγο έτσι…
- Με μπερδεύεις και δεν μπορώ αν σε ακολουθήσω…  
- Διαβάζω τα κατορθώματά μας…
- Και τι σχέση έχουν τα επώνυμα;
- Πολύ μεγάλη σε πληροφορώ… παρέχεται λέει προστασία…
- Προστασία επωνύμων; Εγώ ήξερα μόνο την προστασία μαρτύρων…
- Άλλο αυτό… Σου λέει, υπάρχει ένα τείχος που υψώνεται μπροστά του…
- Μπροστά από ποιόν;
- Ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης τα λέει…
- Αμάν, βρε παιδί μου…
- Υπάρχει όντως μια τάση να μπαίνουν εμπόδια, γραφειοκρατικά και άλλα. Έχετε δει επώνυμο να δικάζεται εύκολα;
- Εσύ το λες αυτό;
- Όχι, ρε παιδάκι μου. Που ξέρω εγώ από τέτοια; Ό,τι διαβάζω σου λέω…
- Και;
- Τι και;
- Και όποιος δεν έχει επώνυμο επώνυμο τι κάνει;
- Χραπ! …το κεφάλι!
- Άρα για να σωθούμε σύμφωνα με τα λεγόμενα σου πρέπει να αποκτήσουμε επώνυμο επώνυμο…
- Τώρα είναι αργά πλέον… Τα επώνυμα επώνυμα έχουν ήδη διαμορφωθεί. Τι θα κάνεις; Θα πεις, καλημέρα σας, έχω επώνυμο και κανονίστε; Δεν γίνονται έτσι τα πράγματα. Θα σε περιλάβουν με τις κλωτσιές…
- Δεν γίνεται λες, ε;
- Εμ, δεν γίνεται… Είναι δυνατόν να γίνει;
- Κρίμα… Πάντα άτυχοι είμαστε… Ά, ρε τι σου κάνει ένα επώνυμο…
- Έτσι είναι φίλε μου…
- Λες να κάνω αίτηση αλλαγής επωνύμου;
- Και τι θα κερδίσεις;
- Ό,τι κερδίζουν όλοι οι επώνυμοι…
-Άργησες, άργησες πολύ… Οι πόρτες έκλεισαν…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου