Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Βρε, καλώς τον!
- Άσε με, με το ζόρι κρατιέμαι!
- Πώς τα πέρασες;
- Άσε με, σου λέω, με το ζόρι κρατιέμαι!
- Δεν σε βλέπω να πήρες χρώμα! Άσπρο σε άφησα, άσπρο σε βρίσκω! Δεν πήγες διακοπές; Δεν έκανες κανένα μπανάκι; Τζάμπα πήγαν τα μπάνια του λαού;
- Άσε με…, κρατιέμαι…, θα σκάσω!
- Και γιατί παρακαλώ;
- Είπα να μην αρχίσω την μουρμούρα, κιόλας από την πρώτη μέρα! Να μην κάνω ποδαρικό με τα νεύρα τεντωμένα! Αλλά μ’ αφήνουν; Δεν μ’ αφήνουν!
- Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή! Πήγες διακοπές;
- Ναι, πώς…! Πήγα!
- Α! Μπράβο! Που πήγες, για να ‘χουμε καλό ‘ρώτημα;
- Δηλαδή, να δεν με ρωτούσες που πήγα δεν θα ήταν καλό το ερώτημα;
- Δεν θες δηλαδή να πεις που πήγες; Μυστικό είναι;
- Όχι, δεν λέω…, αλλά να… ντρέπομαι!
- Ντρέπεσαι να πεις που πήγες διακοπές; Καλό και τούτο!
- Ναι, ρε παιδί μου, είναι άλλοι που δεν πήγαν καθόλου διακοπές! Κλειδαμπαρώθηκαν στα σπίτια τους!
- Ποιος το είπε αυτό; Κάθεσαι κι ακούς ράδιο αρβύλα! Σε πληροφορώ όλοι σχεδόν πήγαν διακοπές! Μπορεί να πήγαν κάτι λιγότερο από πέρσι αλλά πάντως πήγαν. Μη σου πω ότι μερικοί μερικοί πήγαν και μεγαλύτερες διακοπές από ό,τι συνήθιζαν!
- Επιμένεις δηλαδή! Θες να μάθεις που πήγα διακοπές!
- Ναι, επιμένω!
- Στα …μπαλκονήσια!
- Α! Ωραία! Και που είναι αυτά; Κυκλάδες;… Δε μου λες; Με δουλεύεις; Τι μπαλκονήσια και πράσινα άλογα μου τσαμπουνάς;
- Για να σου αποδείξω ότι εγώ δεν πήγα διακοπές! Ήμουν η εξαίρεση και… δεν ξέρω πόσοι άλλοι ακόμη!
- Γι αυτό μου είσαι άσπρος άσπρος;
- Να σου πω, στην αρχή είπα να φορέσω το μαγιό μου, να απλώσω μια πετσέτα στο μπαλκόνι, να βάλω και αντηλιακό και να ξαπλώσω πάνω στο μωσαϊκό! Αλλά μετάνιωσα, δεν μου καθόταν! Και έτσι δεν το έκανα!
- Ποιος δεν σου καθόταν;
- Το αντηλιακό! Διαμαρτυρήθηκε γιατί δεν είχε άμμο!
- Καλά, και εσύ δεν έριχνες κάνα δυο κουβάδες άμμο; Έτσι… για να εμπλουτίσεις το ντεκόρ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου