Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Αυτό που διαβάζω στις εφημερίδες, δύσκολες ώρες για τον τάδε, με πεθαίνει.
- Δηλαδή μέχρι στιγμής πόσες φορές πέθανες;
- Δάγκωσε τη γλώσσα σου, να μου χαθείς, να μου χαθείς…
- Είσαι υπερβολικός…
- Το λέει η έκφραση ρε φίλε… Και τρέχει ο άλλος να διαβάσει ποιος ή ποια καημένη περνάει δύσκολες ώρες και ψάχνει μετά μανίας. Και αυτά όλα στο διαδίκτυο που γέμισε εστίες και εστίες ειδήσεων και μερικές …διασποράς ψευδών ειδήσεων…
- Για εντός του θέματος παρακαλώ! Πας να ξεφύγεις και το πας αλλού το θέμα… Για πες μας ποιος περνάει δύσκολες ώρες…
- Είδες λοιπόν, σου άναψε και σένα τη φαντασία… Θες να μάθεις… Διότι λες, ποιος είναι αυτός που περνάει δύσκολες ώρες; Είναι στο κρεβάτι του πόνου και πνέει τα λοίσθια; Του έχουν κατασχέσει το σπίτι και δεν ξέρει που να μείνει; Έχει χάσει τη δουλειά του αυτός κι η γυναίκα του και είναι στους δρόμους μπας και βρούνε κανένα κομμάτι ψωμί; Τι από όλα αυτά;
- Και; Δεν είναι τίποτα από όλα αυτά;
- Τι να είναι μωρέ; Προφανώς έχουμε χάσει το μέτρο παντού! Μέσα στην υπερβολή για να εξάψουμε τη φαντασία των αναγνωστών!
- Για πες, για πες!
- Τι παρακολουθείς; Σου λέω κανένα αστυνομικό μυθιστόρημα; Ή μήπως λες, α! εγώ καλά είμαι, δεν περνάω δύσκολες στιγμές, για να δω ποιος καημενούλης υποφέρει για να του σύρω τα σχολιανά του, γιατί μπορεί και να χαρώ κιόλας αν είναι κανένας γνωστός μου που τον έχω στο μάτι…
- Πολύ το τραβάς ρε παιδάκι μου…
- Το θέμα μας δεν είναι αυτό καθεαυτό η είδηση, είναι ο τρόπος πως πλασάρεις την είδηση…  Δεν θυμάσαι παλιά που κυκλοφορούσε το κλασικό πλέον προς νέους δημοσιογράφους;
- Τι κυκλοφορούσε;
- Δεν είναι  είδηση αν ένας σκύλος δαγκώσει έναν άνθρωπο. Είδηση είναι όταν ένας άνθρωπος δαγκώσει ένα σκύλο!
- Είμαι όλος αυτιά…
- Λοιπόν, οι δύσκολες οι ώρες οι τελευταίες, διότι σχεδόν κάθε μέρα κυκλοφορεί αυτός ο τίτλος ήταν, και όχι είναι – διότι πρόλαβαν οι δύσκολες ώρες και τέλειωσαν μέχρι να γίνει είδηση – για την Μαρινέλλα, ή οποία έκανε μια επέμβαση στο χέρι, τη μια μέρα μπήκε σε ιδιωτικό θεραπευτήριο βορείων προαστίων και την άλλη μέρα βγήκε για να συνεχίσει τις συναυλίες της..-
- Και οι πραγματικά δύσκολες ώρες ποιες είναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου