Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Φαντάσου, δηλαδή, να είσαι πάνω σε ένα αεροπλάνο…
- Δεν μπορώ… Φοβάμαι τα αεροπορικά ταξίδια!
- Α!  στο καλό! Δεν το ήξερα…
- Οπότε δεν μπορώ να βάλω την φαντασία μου να δουλέψει…
- Κρίμα, μου χαλάς όλη τη σκέψη…
- Επειδή δεν ανεβαίνω σε αεροπλάνο; Καλό και τούτο!
-Μου χαλάει όλο το συλλογισμό…
- Καλά, τότε, ας πούμε ότι φαντάζομαι ότι είμαι πάνω σε αεροπλάνο…
- Λοιπόν, φαντάσου ότι είσαι πάνω σε ένα…
- Για στάσου λίγο, γιατί να φανταστώ ότι είμαι μόνο εγώ πάνω σε ένα αεροπλάνο; Εσύ δεν θα είσαι μαζί μου; Μοναδικός επιβάτης εγώ θα είμαι;
- Όχι, ρε παιδί μου, θα είμαι κι εγώ κι άλλοι θα είναι, ένα σωρό κόσμος… όλες οι θέσεις πιασμένες θα είναι…
- Α! είπα κι εγώ…
- Με διακόπτεις συνέχεια, όμως, και δεν κάνει… Λοιπόν…, φαντάσου ότι είσαι πάνω σε ένα φλεγόμενο αεροπλάνο…
- Τι;;;;;;;; Και πάνω σε αεροπλάνο και φλεγόμενο; Είσαι με τα καλά σου ρε φίλε; Τι θες; Να έχω εφιάλτες όλη τη νύχτα; Είσαι σοβαρός;
- Καλά, δεν καταλαβαίνεις; Υποθετικά είναι όλα αυτά…
- Και γιατί να μη μιλήσουμε, αφού είναι υποθετικά ότι με φαντάζεσαι σε μια παραλία, κάτω από μια ομπρέλα, δίπλα σε ένα μπαρ και παραδίπλα σε ένα πεντάστερο ξενοδοχείο… Για πες; Αυτό δεν είναι καλύτερο;
- Δεν μ’ αφήνεις να σε εξηγήσω, δεν μ’ αφήνεις…
- Γκραν γκινιόλ την κατέληξες τη συζήτηση… Μου χάλασες τη διάθεση, ακούς εκεί, σε αεροπλάνο και καιόμενο κιόλα… Και φυσικά εν πήησει, δεν μας το είπες και αυτό, να γελάσουμε λίγο! Να πετάει κιόλας, και να συμβαίνουν όλα αυτά… Δεν μπορώ άλλο, τα χάπια μου, τα χάπια μου και γρήγορα…
- Σε πληροφορώ φίλε μου ότι ανέβηκες σε αεροπλάνο και ήταν και μέσα στις φλόγες και το επιδιορθώσανε. Και όλα αυτά εν πτήσει…
- Ε, δεν είσαι καθόλου καλά!
- Και όμως! Έτσι όπως τα λέω είναι… Πάνω σε ένα φλεγόμενο αεροσκάφος… Και συμφωνεί μαζί μου και ο Γιούνκερ… επ’ ευκαιρία της εκλογής του ως πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής…
- Τα ίδια μυαλά κουβαλάτε… Και γιατί τα είπα όλα αυτά, παρακαλώ;…
- Γιατί σου λέει παρά τρίχα η Ελλάδα γλύτωσε…
- Καλά το αεροπλάνο μπορεί να γλύτωσε, ρωτάς για τους επιβάτες;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου