Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Δεν προφταίνω, που να προλάβω;
- Πάλι βιάζεσαι;
- Δεν βιάζομαι εγώ.
- Τότε;
- Δεν προλαβαίνω να τα παρακολουθήσω όλα. Τι να πρωτοακούσεις, τι να πρωτοδιαβάσεις, τι να πρωτοδείς, δεν πρέπει να κάνεις άλλη δουλειά…
- Τι παρακολουθείς αυτήν την περίοδο;
- Τα βασικά! Τα σχόλια και τα κουτσομπολιά σχετικά με τον ανασχηματισμό.
- Ωραία! Για πες. Κατέληξες πουθενά;
- Που να καταλήξω; Εύκολο είναι; Από φήμες και σχέδια άλλο τίποτα. Άλλοι φεύγουν, άλλοι έρχονται, άλλοι μένουν…
- Τι; Θα μείνουν κιόλας; Τι ανασχηματισμός είναι αυτός;
- Ακούγεται ότι κάποιοι θα αλλάξουν πόστα.
- Δεν μ’ αρέσει καθόλου αυτό! Είμαι κάθετος!
-Γιατί;
- Δηλαδή, φεύγει από ένα υπουργείο και θα πάει σε ένα άλλο;
- Ναι!
- Πρώτα πρώτα, δεν μπορώ να καταλάβω  πώς γίνεται κάποιος από ένα υπουργείο να πάει σε ένα άλλο. Υποτίθεται όταν είσαι σε ένα υπουργείο είσαι σχετικός με το αντικείμενο, έτσι δεν είναι;
- Σιγά, μην τα λες απότομα. Δεν έχω μαζί μου και τα υπογλώσσια!
- Το παίρνουμε αυτό σαν δεδομένο… Μεταπηδώντας αλλού κάποιος, στο υπουργείο Παιδείας για παράδειγμα, από το υπουργείο Μεταφορών τι γίνεται τότε; Αυτός δηλαδή που ήταν σχετικός με το πρώτο αντικείμενο κατευθείαν βαφτίζεται γνώστης και του νέου αντικειμένου;
- Καλά, ρε φίλε, καλοκαιριάτικα μου βάζεις τέτοια δύσκολα;
- Είναι ζωτικής σημασίας αυτά τα θέματα, φίλε μου, ασχέτου εποχής!
- Τι να σου πω τώρα…, μάλλον όλοι ξέρουν για όλα. Δεν βλέπεις τι γίνεται στο γυαλί, όλοι είναι σχετικοί  με όλα και έχουν γνώμη για όλα. Από καλλιτεχνικά μέχρι ιατρικά, εκπαιδευτικά και βάλε!
- Άστο αυτό! Κάτι άλλο τώρα! Γιατί τον παίρνεις από το ένα υπουργείο και τον πας στο άλλο; Δεν ήταν καλός στο προηγούμενο, στα έκανε σαλάτα και τον στέλνεις αλλού; Και εκεί το ίδιο θα στα κάνει. Αφού δεν ήταν καλός, στείλ’ τον σπίτι!  Ας πάρουμε το άλλο, ας υποθέσουμε ότι ήταν σαΐνι και τα κατάφερε άριστα, κρίμα δεν είναι να αφήσει στη μέση τη δουλειά του; Θα την αφήσει μισοτελειωμένη και θα ‘ρθει άλλος; Θα φάμε πόσο χρόνο μέχρι να εγκλιματιστεί! Και εκεί που θα πάει; Φτου κι από την αρχή;
- Σταμάτα, σταμάτα μου φαίνεται θα …οριζοντιωθώ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου