Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τρέχουν οι εξελίξεις…
- Το θέμα είναι να μην σκοντάψουν πουθενά και τρέχουμε στα νοσοκομεία… και άντε να βγάλεις άκρη μετά…
- Θα έχουμε αλλαγές…
- Ναι; Τι αλλαγές;
- Αλλαγές παιδί μου, αλλαγές… ανασχηματισμός…
- Κοίτα να σου πω… Αν είναι να γίνουν αλλαγές για να δούμε Θεού πρόσωπο, έχει καλώς. Μην γίνουν αλλαγές έτσι για τις αλλαγές μόνο…
- Όχι, ρε, αφού το είπε…
- Κοίτα με πως σε κοιτώ… αγρίεψε το μάτι μου… Πολλά έχουν ειπωθεί τις τελευταίες δεκαετίες και είδες τι πάθαμε… Άσε… Είμαι καμένος από χέρι… Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε…
- Αφού το είπε ο Βενιζέλος. Δεν θα γίνει ανασχηματισμός με δημοσιογραφικούς όρους αλλά πολιτικής!
- Άντε πήγαινε κοιμήσου τώρα! Όχι, πες μου τώρα! Πώς να κοιμηθώ το βράδυ όταν μου τσαμπουνάς τέτοια; Τι σημαίνει τώρα αυτό; Πολιτικής και όχι δημοσιογραφικούς! Δηλαδή; Υπάρχουν δυο ειδών ανασχηματισμοί; Τι στα κομμάτια είναι αυτοί;
- Πάντως, εγώ από ό,τι καταλαβαίνω εννοεί ότι δεν θα κάνουμε ανασχηματισμό για να κάνουμε απλώς, αλλά θα τον κάνουμε για να έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα η λειτουργία της κυβέρνησης… Αφού το δήλωσε εξ άλλου. Το πήραμε το μήνυμα…
- Δόξα τον Πανάγαθο, είπα κι εγώ, γιατί το είχα μεγάλη έννοια. Δεν ήρθε απάντηση παραλαβής και έλεγα… το πήραν, δεν το πήραν; Ήμουνα να σκάσω… Μεγάλη η χάρη του Μεγαλοδύναμου… Δηλαδή παλιότερα υπήρχαν και ανασχηματισμοί έτσι για να βρισκόμαστε!
- Ναι, ναι, το πήραν το μήνυμα είπε και θα κάνουν ότι μπορούν για την επίλυση των προβλημάτων…
- Ξέρεις, όμως κάτι; Έχω μια απορία! Γιατί τσιγαριζόμαστε τόσα χρόνια; Έπρεπε να σταλεί μήνυμα; Χωρίς μήνυμα δεν γινόταν τίποτα; Με βάζει σε πολλές σκέψεις όλο αυτό το πράμα!
- Δηλαδή;
- Δεν έχει δηλαδή! Αν τα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά δεν θα υπήρχε μήνυμα. Θα ήταν αντιληπτό ότι όλα ήταν μέλι γάλα. Μάλλον δεν υπήρχε επικοινωνία καθόλου!
- Τι λες; Να αλλάξουμε πάροχο; Εγώ νομίζω ότι επανασυνδέθηκε η επικοινωνία!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου