Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ |ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Για πες μου, να καταλάβω κι εγώ για αυτά που έλεγες χτες!
- Τι θες να σου πω, δηλαδή;
- Θέλω να μου δώσεις να καταλάβω τι είναι μακροοικονομία και τι μικροοικονομία, γιατί πολύ τον έξυπνο μας κάνεις.
- Λοιπόν, η μακροοικονομία αναφέρεται στην οικονομία της χώρας, της δικής μας για παράδειγμα. Αναφέρεται δηλαδή σε ομάδες, πιάνει δηλαδή μεγάλη έκταση. Και μικροοικονομία αναφέρεται ατομικά στον καθένα μας.
- Εμείς δηλαδή είμαστε οι μικροί…
- Ακριβώς! Για να πάμε καλά εμείς, πρέπει πρώτα να πάει καλά η μακροοικονομία. Αν δεν ορθοποδήσει αυτή, εμείς δεν θα δούμε Θεού πρόσωπο. Ενώ αν πάει καλά, τότε σαν συνέπεια θα δούμε στην τσέπη μας κανένα φράγκο! Γι’ αυτό σου λέει, μπορεί αυτοί οι μεγαλολογιστάδες να βλέπουν καλά τα πράγματα αλλά τα βλέπουν για την χώρα, τα βλέπουν μακροσκοπικά, όχι μικροσκοπικά.
- Εμ, βέβαια, εμείς χρειαζόμαστε μικροσκόπιο! Πως αλλιώς θα φανούμε; Δεν βλεπόμαστε!
- Για αυτό χρειάζεται λίγη υπομονή!
- Για στάσου, ρε φίλε, έχω μια απορία, και θέλω να μου την λύσεις.
- Αν μπορώ…
- Πριν από δέκα χρόνια για παράδειγμα, άντε και δεκαπέντε, τι παιχνίδι έπαιζε τότε; Και για να χρησιμοποιήσω το δικό σου λεξιλόγιο, η μικροοικονομία ήταν επιπέδου …Μόντε Κάρλο. Με αυτή την λογική και η μακροοικονομία έπρεπε να έχαιρε άκρας υγείας. Άρα ούτε γάτα, ούτε ζημιά.
- Μάλλον…
- Άρα ή δεν ήταν έτσι τα πράγματα και μας το έκρυβαν και όλο αυτό τότε ήταν μια φούσκα, ή μας δουλεύουν τώρα! Απλή λογική. Πέντε και πέντε κάνουν δέκα!
- Με μπέρδεψες τώρα!
- Εγώ σε μπέρδεψα; Εσύ μου μίλησες για μακροοικονομία και μικροοικονομία και εγώ βαδίζω πάνω σ’ αυτό! Ακολούθησα το δικό σου δρόμο. Δεν ξέφυγα καθόλου! Εξήγησέ μου το φαινόμενο αυτό! Τότε είχαν άλλη σημασία οι λέξεις; Και τώρα η μετάφραση είναι διαφορετική; Για πες τώρα;
- Τι να σου πω;
- Πόσα απίδια χωράει …ο λάκκος, τελικά! Αυτό!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου