Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Αυτό το ξαφνικό πρέπει να το προσέχουμε!
- Όλα τα ξαφνικά είναι λίγο κάπως…
- Μόνο λίγο κάπως; Εδώ μιλάμε, το ξαφνικό έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας… Ξαφνικό ο ένας, ξαφνικό ο άλλος, ξαφνικά πετάχτηκα μέχρι το Λονδίνο, ξαφνικά έφυγα διακοπές για Κωνσταντινούπολη, ξαφνικά άλλαξε ο καιρός, ξαφνικά μας τέλειωσαν τα ξύλα και …ξαφνικά θα παγώσουμε, και χωρίς ξαφνικά, θα τρέχουμε στους γιατρούς, όλα ξαφνικά γίνονται σ’ αυτό τον τόπο, τίποτα με ηρεμία, τίποτα με φυσιολογικούς ρυθμούς… μπαμ και κάτω!
- Τι έπαθες ξαφνικά με αυτό το …ξαφνικά;
- Εγώ; Τίποτα! Απλά, το θυμήθηκα γιατί υπάρχει και άλλη συνομοταξία των ξαφνικών… Ο ξαφνικός πλουτισμός!
- Α! Πολύ ωραία! Πολύ ωραία ακούγεται. Ξαφνικός πλουτισμός! Το λες και γεμίζει το στόμα σου… Όρτσα τα πανιά! Όσο να πεις μια έκπληξη είναι! Διότι όταν κάτι έρχεται ξαφνικά εκπλήσσεσαι, δεν εκπλήσσεσαι;
- Εξαρτάται ποιος εκπλήσσεται από την …ξαφνικότητα του θέματος! Προσωπικά, αν μου έρθει κανένας ξαφνικός πλουτισμός δεν θα εκπλαγώ και πολύ, εκτός κι αν περιμένω καμιά κληρονομιά και από ό,τι ξέρω δεν υπάρχει ούτε ίχνος ελπίδας για κάτι τέτοιο, και αν μου πέσει το λαχείο, εκεί που δεν το περιμένω. Ο άλλος ξαφνικός πλουτισμός δεν θα είναι έκπληξη για μένα, αλλά για τους άλλους. Διότι αν με δεις ξαφνικά, να αλλάζω τρόπο ζωής και να μοιράζω δεξιά και αριστερά μωβ χαρτονομίσματα, δεν θα εκπλαγείς; Θα εκπλαγείς. Εγώ όχι! Διότι εγώ ξέρω την προέλευσή τους, ενώ αντιθέτως εσύ δεν ξέρεις. Και θα λες, βρε τον μπαγάσα που τα βρήκε; Έλα μου, ντε! Που τα βρήκα; Διότι τόσα χρόνια στους ξαφνικούς πλουτισμούς δεν αντιδρούσε κανένας, μα κανένας. Κανένας σου λέω. Ψιλό τουμπεκί! Ενώ τώρα…
- Τώρα τι;
- Δεν διάβασες; Θα έχουμε αποτελέσματα για κάνα δυο χιλιάδες που «κατηγορούνται» για ξαφνικό πλουτισμό! Και πολύ άργησαν… Είναι απλά τα πράγματα. Πέντε και πέντε κάνουν δέκα. Να το αποτέλεσμα! Αμέσως! Δεν χρειάζονται καθυστερήσεις!
- Ένα ξαφνικό ευχάριστο να μου τύχει και μένα! Ένα! Δεν θέλω παραπάνω! Και θα προτιμούσα τον ξαφνικό πλουτισμό, βρε! Έτσι, για να σας κάνω το χατίρι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου