Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τέλος! Το πήρα απόφαση, θα κάνω γιόγκα!
- Τι είναι ετούτο πάλι; Πώς σου ήρθε;
- Δεν ξέρεις τι είναι γιόγκα;
- Όχι παιδί μου, δεν εννοώ αυτό! Εννοώ, πώς σου ήρθε να κάνεις γιόγκα;
- Σκέφτηκα πολύ!
- Και από την πολλή σκέψη σου βγήκε η γιόγκα;
- Όχι! Σκέφτηκα τι είναι αυτό που πρέπει να κάνω για να ηρεμήσω, να μην έχω απλωμένα τα νεύρα μου κάθε μέρα στο μπουγαδόσχοινο..
- Και αυτά που σου είπε να κάνεις ο Αφεντούλης δεν έπιασαν τόπο;
- Εγώ είμαι ειδική περίπτωση, εκτός συναγωνισμού! Τι να μου κάνουν τα μαντζούνια του Αφεντούλη και της Πολυτίμης…
- Και νομίζεις ότι θα βρεις την υγειά σου κάνοντας γιόγκα;
- Εκεί που έφτασαν τα πράγματα, δεν μου μένει κάτι άλλο…
- Δεν σε βρίσκω καθόλου αισιόδοξο…
- Το λες έτσι, για να μην με πεις απαισιόδοξο…;
- Όπως θες παρ’ το… Το ίδιο είναι! Και πότε λες να ξεκινήσεις;
- Από σήμερα κιόλας. Το γοργόν και χάριν έχει…
- Αμάν βρε, τόση βιασύνη…
- Χρειάζεται, απαιτείται… διαφορετικά θα κόψω την ενημέρωση…
- Α! συνεχίζεις να παρακολουθείς τα δρώμενα…
- Και τα δραματικά εξ ίσου…
- Είπες θα τα έκοβες…
- Μπορώ; Δεν μπορώ! Είναι από τις παρενέργειες της κρίσης… Μια τάση μαζοχισμού όλο και αυξάνεται…
- Και τι έγινε τελικά;
- Να! Η Ιταλία μπορεί να έχει προβλήματα, αλλά δεν έχει τα δικά μας τα χάλια… Μπήκε σε μνημόνιο; Δεν μπήκε! Άλλα λέγαμε, τότε! Η Κύπρος μπήκε στο μνημόνιο, αλλά μαθαίνω ότι υπάρχει μια ηρεμία, μια σοβαρότητα, ακούνε το δάσκαλο τους, συμφωνούν όλοι μαζί… Μαζεύουν εύσημα… Εδώ χαμός! Σκοτωνόμαστε μεταξύ μας. Όχι, εγώ είμαι καλός! Μωρέ, τι μας λες; Που την είδες την καλοσύνη σου; Εμείς είμαστε οι καλύτεροι! Πριτς, από δω! Εμείς είμαστε οι καλύτεροι και με τη βούλα… Και πάει λέγοντας! Όταν θα βρούμε τον καλύτερο, θα βγάζουμε τα αμύγδαλα από τον κουραμπιέ για να τον φάμε!
- Λες, ε; Και γιατί δεν δοκιμάζεις μελομακάρονα;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου