Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Για πες!
- Τι να πω;
- Τη γνώμη σου!
- Τη γνώμη μου;
- Ναι, είναι δυνατόν να μην έχεις γνώμη;
- Έχω, αλλά δεν φαίνεται!
- Άλλο πάλι και τούτο!
- Ναι, υπάρχει μια μινιμαλιστική διάθεση!
- Για πες! Για πες! Είμαι περίεργος να μάθω! Φαίνεται όσο πλησιάζουν οι γιορτές σε πιάνει το κάτι τι σου! Έτσι, μια τάση για αυτοδιάθεση σε ένα βαθύ φιλοσοφικό οίστρο! Τι με κοιτάς περίεργα;
- Με εκπλήσσεις! Και είναι λίγες φορές που με προκαλείς να το πω!
- Γιατί μόνο εσύ, δηλαδή, μπορεί να έχεις πνευματικές εξάρσεις;
- Καλά, δε σε είπαμε και καμπούρη!
- Πες μου λοιπόν…, για αυτό σε ρώτησα! Ποια είναι η γνώμη σου;
- Κοίτα να σου πω! Έχω τάσεις φυγής!
- Και που θες να πας;
- Κάπου που να υπάρχει έστω και στο ελάχιστο ένας χριστουγεννιάτικος ρυθμός, μια χριστουγεννιάτικη διάθεση, ένα εορταστικό κλίμα! Είμαι όπου φύγει, φύγει! Διότι εδώ λίγο πολύ είναι σαν να έχεις γυρίσει από τα εννιάμερα και ετοιμάζεσαι για τα σαράντα! Μια θλίψη και μια μιζέρια που δεν την μπορώ! Μας κλέβουν που μας κλέβουν, ε…, δεν θα μας κλέψουν και τις ζωές μας. Δεν θέλω να τους κάνω τη χάρη να μου εξαφανίσουν και τη διάθεση για ζωή! Έρχονται γιορτές και θέλω να τις απολαύσω. Δεν θέλω να φύγει χαμένος ο χρόνος τους. Δεν θέλω να λακίσουν, βλέποντας το χρόνο να με κοροϊδεύει!
- Μα, για αυτό σου λέω…
- Και σου είπα…, υπάρχει μια μινιμαλιστική διάθεση του κλίματος… Που δεν την μπορώ! Ούτε ένα φως, ούτε μερικές νότες να γυαλίζουν τη διάθεση μας; Τέρμα ο χαρές και τα πανηγύρια; Και εδώ τιμωρία; Που εξαφανίστηκε ο εορταστικός διάκοσμος; Δεν πειράζει! Και τα περσινά και τα προπέρσινα και τα παραπροπέρσινα καλά ήταν! Δεν χρειαζόταν να μπει το χέρι στην τσέπη. Διάθεση χρειάζεται…  Δεν είπαμε δα να φτιάξουμε και κανένα χωριό του Αι Βασίλη… να ξοδευτούμε… τζάμπα τόσο συνάλλαγμα που διέρρευσε τριγύρω…
- Και δε μου λες…
- Πάντως, σε γενικές γραμμές επικράτησε ένα ακραίος μινιμαλισμός στην διακόσμηση της πόλης… χάρις στην ιδιωτική πρωτοβουλία σε μπαλκόνια και κοινόχρηστους χώρους… 
- Και δε μου λες…
- Άχαρες γιορτές σε μια άχαρη πόλη…
- Και δε μου λες…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου