Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Δε μου λες…
- Τι πράμα;
- Άσε, άσε, ξέχασέ το!
- Πες μου, ρε φίλε… τι τρέχει;
- Ασ’ το, μωρέ… Πουλάκι ήταν και πέταξε…
- Και πού πήγε;
- Στην στεριά την αντικρινή…
- Κοίτα να σου πω, άσε τις @#$%&*#, μη σου πω τίποτα άλλο… Έλα, λέγε!
- Έχω απορίες, βρε παιδάκι μου, πολλές απορίες και ώρες ώρες αναρωτιέμαι, γιατί…
- Αναρωτιέσαι γιατί έχεις απορίες;
- Ναι! Και πολλές μάλιστα. Δεν πρέπει να είναι φυσιολογικό αυτό στην ηλικία μου. Δεν είμαι δα και κανένα μικρό παιδάκι που να έχω όλο απορίες και να ρωτάω! Αρκετά πράματα πρέπει να τα καταλαβαίνω μόνος μου. Υποτίθεται ότι το μυαλό ωριμάζει με τα χρόνια. Δεν μπορεί να μένει στάσιμο…
- Μην είσαι τόσο σίγουρος… Σε πολλούς παραμένει στάσιμο…
- Τι θες να πεις; Ότι έχω δίκιο;
- Μην αγριεύεις. Δεν εννοούσα εσένα… Αμέσως να αρπαχτείς… Εσύ το ξεκίνησες και ζητάς και τα ρέστα από πάνω… Για λέγε, όμως. Κάτι σε απασχολεί…
-Ναι, ρε παιδί μου, έχω μεγάλη απορία… Τώρα με τα στεγαστικά και την αδυναμία πληρωμής των δόσεων… Επιμένουν… όποιος δεν μπορεί… το χάνει το σπίτι… έξω με τις κλωτσιές… Δεν τους ενδιαφέρει αν η αδυναμία αυτή προέκυψε από την λαίλαπα της κρίσης… Διότι ο καθένας  είχε κάνει τα κουμάντα του… Τώρα που ήρθαν τα πάνω κάτω, δεν μπορεί… αυτός φταίει; Και σου λένε, δεν μας νοιάζει καθόλου… στο δρόμο… Τους πονάτε; Βρείτε καταλύματα για τους άστεγους σας και βάλτε τους μέσα…
- Η απορία δεν κατάλαβα που βρίσκεται…
- Έτσι όπως πάει το πράμα…, διότι αυτό που κάνουμε σήμερα είναι τουλάχιστον να ασφαλίσουμε το καθημερινό μας φαγητό…, όλοι όσοι έχουν στεγαστικά θα τα φτάσουν σε καμιά εκατοστή χρόνια να έχουν δόσεις. Να πληρώνουν τα παιδιά και τα εγγόνια τους… και να κοιτάνε πίσω και να λένε, όρε πατέρα… αμαρτίες γονέων παιδεύουσι  τέκνα…
- Η απορία που είναι…
- Μη βιάζεσαι… Έτσι όπως πάει το θέμα, η αγορά θα πέσει πιο πολύ, το ρευστό θα είναι άφαντο… και τελικά θα χάσουμε ό,τι έχουμε και δεν έχουμε… Εδώ είναι η απορία μου… Γιατί δεν μας τα παίρνουν όλα από την αρχή να ξεμπερδεύουμε μια και καλή…
- Εμ, τότε θα γίνει μέγας κουρνιαχτός…
- Και για να μη γίνει θα βγουν όλα στο παζάρι και όλα θα ξεπουληθούν… Πάρε κόσμε… ένα πράμα άσε να πάει… Θα ξεπουλήσει ό,τι έχει και δεν έχει η χώρα… Ό,τι πετάει, ό,τι κολυμπάει και ό,τι είναι κάτω από το χώμα… Αυτό το σίριαλ που κρατάει χρόνια είναι το μαρτύριο του Τάνταλου…
- Ποιος είναι αυτός; Τον έχουν βάλει κι αυτόν στο μάτι οι Τροϊκανοί;   



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου