Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Έχουμε σαν δεδομένο ότι δεν είναι πρωταπριλιά!
- Ναι!
- Και ότι άμα πέφτουμε συχνά από τα σύννεφα… ε! όλο και κάποια φορά θα γκρεμοτσακιστούμε!
- Τι θες να πεις;
- Ότι έπεσα από τα σύννεφα!
- Πάντως εγώ μια χαρά σε βρίσκω! Δεν βλέπω πουθενά μώλωπες και αίματα… Κανένα καρούμπαλο, ίσως…;
- Το θέμα είναι σοβαρό…
- Πόσο σοβαρό δηλαδή;
- Κοίτα να σου πω… Όταν πιάνεις στα πράσα έναν υπουργό να είναι παραβάτης του νόμου, ο πληβείος τι θα κάνει; Το λιγότερο που έχει να κάνει, είναι να κάνει και αυτός  το ίδιο… Μη σου πω δικαιούται και περισσότερα… Διότι έχει το ελαφρυντικό της …πρότερης έντιμης άδειας τσέπης… Αυτό το ελαφρυντικό, όπως πολύ καλά ξέρουμε, αρκετοί πολιτικοί δεν το έχουν…
- Για ποιόν μιλάς; Για τον Άκη;
- Πάει, αυτός πάλιωσε… Πάμε για άλλα!
- Δηλαδή;
- Δεν έμαθες που πιασαν έναν πρώην υπουργό για πλαστές πινακίδες;
- Ποιόν;
- Δεν είναι το θέμα μας αυτό. Άλλο είναι το θέμα μας… Δεν θα κάνουμε κουτσομπολιό! Έτσι κι αλλιώς το όνομά του κυκλοφορεί πλέον ευρέως! Είχε, λοιπόν, καταθέσει τις πινακίδες στην εφορία για να μην πληρώνει… αλλά δεν άντεξε… το κυκλοφορούσε με πλαστές… Σου λέει τι κανονικές, τι πλαστές το ίδιο και το αυτό. Γιατί να πληρώνω τζάμπα στην Εφορία τα τέλη; Άσε υπάρχουν άλλα κορόιδα… Θα πληρώνω κι εγώ για ένα …παλιοτζίπ!
- Ε! άει στο διάολο…
- Και ακόμη παραπέρα… Και εγώ τώρα με το φτωχό μου μυαλουδάκι σκέφτομαι… Εγώ, με τις τσέπες άδειες, να χάσκουν στους αέρηδες, πανί με πανί στην κυριολεξία, γιατί δεν το σκέφτηκα αυτό; Εμπρός λοιπόν στο δρόμο που χάραξαν και χαράζουν οι εθνοπατέρες μας… Διότι προφανώς αυτή είναι η λύση. Απάτη στην απάτη, εξαπάτηση στην εξαπάτηση… Ολέ!
- Έχω μείνει άλαλος…
- Και όχι μόνο αυτό! Το αυτοκίνητο ήταν και ανασφάλιστο!
- Και το κυκλοφορούσε; Μπράβο! Αυτά είναι παραδείγματα… για να μαθαίνουμε…!
- Βρε…, τώρα μου ήρθε φλασιά!
- Τι πράγμα;
- Οι πολιτικοί μας πρέπει να είναι σε χειρότερη θέση από μας! Από ό,τι φαίνεται δύσκολα τα φέρνουν βόλτα! Για να μην έχουν να πληρώνουν και τα τέλη… Πω! Πω! Χρονιάρες μέρες! Δεν εξηγείται διαφορετικά!
- Ναι, δεν το ξέρεις; Τρώνε μόνο …παξιμάδια! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου