Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ

- Μην έχουμε κανένα παράπονο! Καλά περνάμε!
- Φτου, φτου, μη σε ματιάσω!
- Μπα, δεν με πιάνει το μάτι εμένα! Κοίτα, έχω ματόχαντρο!
- Καλός είσαι του λόγου σου! Άκου ματόχαντρο!
- Ξέρεις από πόσα ματιάσματα έχω γλυτώσει;
- Για πες, να μαθαίνουμε!
- Δεν με πιστεύεις, ε; Καλά! Τι να σου πω τώρα!
- Για πες μου, όμως, γιατί περνάμε καλά; Τι είναι αυτό που σου άλλαξε τη διάθεση;

- Δεν μου άλλαξε καμιά διάθεση! Απλώς, μπορεί να μην έχουμε άρτον, αλλά θεάματα δόξα τον Πανάγαθο, άλλο τίποτα. Από όλα έχει ο μπαξές!
- Όπως;
- Έχουμε να ασχοληθούμε με πολλά πράγματα, έτσι για να ξεχνιόμαστε. Πόσα έπιασε του τάδε η εκπομπή, ποιος μάλωσε με ποιον, ποιος πήγε που… Μπήκαμε στα ίσα μας… Τόσο καιρό είχαμε ένα σωρό πεζά πράγματα να ασχοληθούμε… εφορίες, τράπεζες και δεν συμμαζεύεται και όσο να πεις τον χάναμε τον ύπνο μας. Ενώ τώρα, χαμογέλασε λίγο το χειλάκι μας, άλλαξε το θέμα των ατελείωτων συζητήσεων μας. Διότι όπου σταθείς και όπου βρεθείς, δεν άκουγες τίποτα άλλο, παρά τα ίδια και τα ίδια… Μανά και μανά τα ίδια και τα ίδια. Ενώ τώρα έχεις να ασχοληθείς με άλλα προβλήματα, τελείως ξένα. Αφού σου αφήνουν να βάλεις το μάτι στην κλειδαρότρυπα και να έχεις να σχολιάσεις… Για να θυμηθούμε λίγο την παλιά μας αίγλη…
- Και το θεωρείς αυτό διασκέδαση; Μωρέ…
- Γιατί, τι κάναμε παλιά; Δεν βλέπεις τώρα, σαν πήρε λίγο πάνω της η τηλεόραση. Σαν να γεμίσαμε με καινούρια προγράμματα, δεν έχουμε πια εκείνη τη φθήνια του πέρυσι… Λίγο να γεμίσει το μάτι μας… Να αλαφρώσει η ψυχή μας…
- Αμάν βρε, θα μας πει τώρα ότι γίνεται και εκπολιτισμός των αγροίκων…
- Ποιοι είναι αυτοί;
- Εγώ κι εσύ!
- Τι; Αγροίκοι είμαστε εμείς;
- Έτσι θέλουν να πιστεύουμε…
- Ό,τι και να πεις, εγώ δεν συμφωνώ μαζί σου… Όσο να πεις φυσάει άλλος αέρας… Έχουμε μια αλλαγή…
- Καιρός είναι να μου πεις ότι ήρθε η ανάπτυξη και ξεκίνησε από την τηλεόραση…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου