Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης σην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Είπαμε καλό μήνα; Είπαμε, δεν είπαμε;
- Ε! Ας ξαναπούμε! Τι μας πειράζει! Η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως, έτσι δεν λένε;
- Καλό μήνα, βρε! Σιδεροκέφαλος!
- Να πάνε όλα καλά! Αισιοδοξία και ψηλά το κεφάλι!
- Με προσοχή όμως, μην πάθουμε και καμιά σκολίωση. Να κοιτάμε και λίγο κάτω. Που ξέρεις! Όποιος κοιτάει κάτω όλο και κάτι βρίσκει. Που ξέρεις τι γίνεται με τη θεά τύχη; Όλο και κάτι μπορεί να συμβεί!
- Άμα είναι να το ρίξουμε στη θεά τύχη σωθήκαμε! Άσε αυτά τα χαζά και κοίτα μπροστά! Συν Αθηνά και χείρα κίνει!
- Τώρα θα σε δω άμα είσαι τυχερός!
- Τι εννοείς; Τι τυχερός;
- Δεν είδες που τα βγάλανε στο λόττο;
- Ποια βγάλανε στο λόττο;
- Στα τρία ένα δώρο. Στα τέσσερα ένα δώρο.
- Αποφάσισε, επιτέλους. Στα τρία ή στα τέσσερα ένα δώρο. Μη μας μπερδεύεις!
- Κοίτα να σου πω, εξαρτάται από το τι απόθεμα υπάρχει. Άμα έχει κανείς πολλά απούλητα τα δίνει…
- Τι δίνει;
- Σπίτια, διαμερίσματα, εξοχικά… Ό,τι έχει ο καθένας. 
- Και δηλαδή, πόσο τυχερός μπορεί να είμαι;
- Δεν κατάλαβες; Βγαίνεις κερδισμένος!
- Δεν είσαι καλά μου φαίνεται. Για να είμαι τυχερός σημαίνει ότι μπορώ να τα αγοράσω τα τρία ή τα τέσσερα. Εντάξει;
- Ναι!
- Έτσι κι αλλιώς, είμαι τυχερός αν μπορώ να τα αγοράσω. Όχι, επειδή τα αγοράζω.
- Με μπερδεύεις!
- Εσύ έχεις λεφτά;
- Όχι!
- Εγώ έχω λεφτά;
- Όχι!
- Άρα;
- Άρα;
- Είμαστε τυχεροί; Μπορούμε να αγοράσουμε τρία ή τέσσερα ακίνητα για να αποκτήσουμε  το ένα δώρο;
- Όχι!
- Άρα, ποιος μπορεί;
- Αυτός που έχει!
- Τότε τι ασχολείσαι με δαύτα; Είναι σαν να βλέπεις φωτογραφίες από διάσημους και επώνυμους που κάνουν διακοπές σε πεντάστερα ξενοδοχεία και βιλάρες και σου πέφτουν τα σάλια. Μπορείς να κάνεις και εσύ αυτές τις διακοπές; Όχι, δεν μπορείς! Άρα γιατί τα κοιτάς; Για να χτυπιέσαι και να οδύρεσαι; Συμμαζέψου, λοιπόν!
- Δηλαδή, το μόνο που απομένει είναι να κοιτάω κάτω! Μπας και…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου