Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι είναι αυτό;
- Σήμερα μου ήρθε!
- Τι είναι ρώτησα, όχι πότε ήρθε!
- Τι σημασία έχει; Το ίδιο είναι! Ραβασάκι είναι.
- Ραβασάκι; Από ποια;
- Να, διάβασε! Ευχαριστήθηκες τώρα; Τι είναι… και πότε ήρθε… και τρέχα γύρευε!
- Και τώρα τι θα κάνεις;
- Τίποτα απολύτως! Τι να κάνω δηλαδή; Αφού δεν μπορώ!
- Και θα το αφήσεις έτσι;
- Αφού έτσι θέλουν, δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο!
- Μα..
- Δεν έχει μα και ξεμά! Αφού τους λες, τους ξαναλές, αυτοί τίποτα. Τίποτα αυτοί, τίποτα κι εγώ, τίποτα κι εμείς.
- Τι εννοείς;
- Τα λεφτά τους δεν θέλουν; Τα θέλουν. Δικά τους είναι, διότι η εγγραφή είναι υποχρεωτική, θες δε θες! Άσε που πληρώνουμε και αυτούς και τους γιατρούς. Διότι σου λέει, με πληρώνεις και μέσα σε αυτά είναι και η ιατρική περίθαλψη. Πας όμως στο γιατρό και όταν τελειώσεις σου λέει, που πας; Απόδειξη να κόψουμε. Την αμοιβή μου. Μα εγώ πληρώνω την ασφάλεια μου… για αυτό με κυνηγάνε κιόλας…
- Α! Πάει, αυτά που ήξερες, ξέχαστα!
- Ναι, αλλά έτσι πληρώνω και το ΤΕΒΕ και το γιατρό πάλι. Διπλή πληρωμή!
- Δε λέγεται ΤΕΒΕ τώρα!
- Ναι, το όνομα σε πείραξε! Δε πα να το λένε όπως θέλουν! Εμένα με στεναχωρεί που δεν μπορώ να πληρώσω. Και μου ήρθε τώρα αυτό, γιατί τους ξέχασα λέει. Εμ, να που δεν τους ξέχασα. Εφιάλτης έχει γίνει. Κάθε μέρα τους θυμάμαι! Διότι σου λέει, για να μπεις σε ρύθμιση πρέπει να πληρώσεις εφάπαξ τις οφειλές τρέχοντος έτους. Φέξε μου και γλίστρησα. Άμα τα είχα μαζεμένα δεν θα σε χρωστούσα. Πού να τα βρω τώρα; Δεν βλέπεις οι πελάτες ουρές κάνουν έξω από το μαγαζί. Το χρήμα ρέει άφθονο! Θες να σου δώσω λεφτά; Κάνε μια ρύθμιση να σου τα δίνω λίγα λίγα, διότι αυτό δεν λέγεται ρύθμιση, κάπως αλλιώς λέγεται! Διότι έχω να πληρώσω νοίκι, υπαλλήλους, εφορία - και μη μου πεις ότι και αυτή αλλιώς λέγεται, θα σε κράξω - ΙΚΑ, μίκα, σίκα, ΔΕΗ, τράπεζες, χαράτσια. Όλα αυτά θέλουν ρυθμίσεις. Να είχα μόνο μια ρύθμιση και τα άλλα να έτρεχαν φυσιολογικά, τι στα κομμάτια! Αλλά τώρα; Θέλουν να κλείσω; Να κλείσω! Να δω πώς θα με ταΐζουν! Και όταν έρθει η ανάπτυξη να δούμε ποιον θα βρει!

- Γιατί; Που θα είσαι; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου