Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Κατάλαβες;
- Τι να πω τώρα; Κατάλαβα;
- Ό,τι θες πες! Κατάλαβες ή δεν κατάλαβες;
- Να πω ότι κατάλαβα;
- Πες αυτό!
- Θα αλλάξει κάτι, αν πω ότι κατάλαβα;
- Εσύ ξέρεις! Τουλάχιστον να μην αντιληφθούν ότι δεν καταλαβαίνεις!
- Με μπέρδεψες τώρα!
- Α! Καλά, εσύ καις ακόμη μαζούτ!
- Με στενοχωρείς…
- Εγώ; Εσύ κοίτα να τα βρεις με τον εαυτό σου!
- Γιατί; Νομίζεις ότι δεν κατάλαβα ότι με πειράζεις;
- Μόνο αυτό κατάλαβες; Το άλλο δεν το κατάλαβες;
- Ποιο;
- Τι θα γίνει με τα σόγια, τα ξαδέρφια και όλους τους λοιπούς που εμφανίζονται με καταθέσεις εντός και εκτός των συνόρων!
- Και γιατί να μην έχουν  καταθέσεις; Οι πρώτοι ή οι τελευταίοι είναι που έχουν καταθέσεις; Πόσο βλάκας είσαι! Αν δεν υπήρχαν οι καταθέσεις, πώς, ρε, θα δούλευαν οι τράπεζες; Τι θα είχαν στα ταμεία τους; Μπαρμπούτσαλα; Τι σόι τράπεζες θα ήταν;
- Ναι, αλλά εγώ γιατί δεν έχω καταθέσεις εντός και εκτός των συνόρων; Και όχι εκατομμύρια, αλλά, να, έστω μερικές χιλιάδες, άντε μερικά κατοστάρικα! Τώρα δεν υπάρχει ούτε ευρώ! Τίποτα! Μηδέν από μηδέν, μηδέν! Διότι εξηφανίσθησαν! Δεν έμεινε λέπι! Ούτε καν από σαρδέλα!
- Καλά, βρε φίλε μου, πώς τα κατάφερες έτσι;
- Να σου ρίξω μια ανάστροφη, να σου πω πώς τα κατάφερα έτσι. Δεν τα κατάφερα, τα κατάφεραν. Αλλά, έχω μεγάλη απορία και θέλω να μου την λύσεις. Τόσα χρόνια φούρναρης, δεν κατάφερα να έχω στην άκρη καμιά …φρατζόλα! Ενώ άλλοι έχουν και εντός και, τις περισσότερες, εκτός. Από αυτούς δεν τελείωσαν οι φραντζόλες; Τόσο μεγάλη παραγωγή είχαν και τους ξέμειναν τόσες πολλές; Διότι, για να έχουν τόσες σημαίνει ότι καλύτερα τον έκαψαν τον φούρνο τους…
- Κοίτα να σου πω! Αν επισήμως μπορούν να τα δικαιολογήσουν με γεια τους και χαρά τους… Διαφορετικά πρέπει να πέσει πέλεκυς!
- Πρόσεξε, πρόσεξε, το δέντρο πέφτει πάνω σου! Κάνε πιο πέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου