Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Τα είδες; Τα είδες; Μετά μου λες…
- Τι να δω;
- Σε αυτή τη χώρα, αν πας με το σταυρό στο χέρι δεν πρόκειται να δεις χαΐρι και προκοπή.
- Μα γιατί το λες αυτό;
- Ρωτάς; Γιατί το λέω; Γιατί έτσι είναι. Εσύ από άλλου είσαι; Δεν βλέπεις; Δεν τσατίζεσαι; Όλα μέλι γάλα;
- Με αφήνεις πάλι άναυδο!
- Δε μου λες, εσύ είσαι εντάξει με τις πληρωμές σου στο Δημόσιο;
- Φυσικά όχι! Και ποιος είναι;
- Έκανες ρύθμιση;
- Έκανα!
- Και πληρώνεις κανονικά;
- Θεού θέλοντος όλο και κάτι γίνεται. Μόνο να μην ξεπεράσω τρεις απλήρωτες δόσεις γιατί μετά… μην είδατε τον Παναή! Θα την χάσω τη ρύθμιση!
- Να, βλάκα! Όρσε να μη στα χρωστάω!
- Α! Για να σου πω! Δεν σου επιτρέπω!
- Σε λίγο θα μου επιτρέψεις! Όταν μάθεις…
- Εδώ, έχουμε κάνει το σκατό μας παξιμάδι για να συμπληρώσουμε τις δόσεις μας και να πάμε να τα καταθέσουμε και θα μας την βγεις κι από πάνω;
- Εγώ θα στην βγω; Άλλοι σου την βγαίνουν. Σου την βγήκαν κιόλας, δηλαδή!
- Τι εννοείς;
- Άκου και θα δεις. Βγήκαν καινούριες ρυθμίσεις. Πιο ευνοϊκές.
- Μη μου πεις. Να πάω αύριο στην Εφορία… καλά που μου το είπες. Διότι όσο να πεις δυσκολεύομαι να τα μαζέψω. Σαν τον Σκρουτζ τα μαζεύω. Δεκάρα δεκάρα!
- Και έτσι να συνεχίσεις. Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.
- Μα αφού είπες ότι…
- Εγώ είπα, αλλά είπαν κι αυτοί! Όσοι ήταν καλοπληρωτές και τακτικοί δεν μπορούν να μπουν στην ρύθμιση. Θα συνεχίσουν έτσι…, όπως έστρωσαν!
- Άει στα κομμάτια!
- Εκφράσου, παιδί μου, ελεύθερα. Μεταξύ μας είμαστε!
- ?@#$*&)(+!@#={$}
- Έτσι ακριβώς!
- Δηλαδή… εγώ…
- Ναι, ναι… διότι τη στιγμή που ήσουν τακτικός θα πληρώσεις, δεν έχεις ανάγκη. Έχεις συνηθίσει πλέον στο παξιμάδι! Δεν σου χρειάζονται άλλες ρυθμίσεις, βολεύτηκες με αυτές και έτσι να περνάς!
- Βρε, μπας και κάνεις λάθος;
- Λες να με πείραξαν τα πολλά παξιμάδια; Όλα είναι πιθανά σε αυτή τη χώρα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου