Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Επιτέλους, θα πάρω το αίμα μου πίσω!
- Τι έπαθες; Τι χαρούλες είναι αυτές; Σου ‘πεσε το λαχείο;
- Πες το κι έτσι!
- Θυμάσαι την πρώτη φορά…, οποία απογοήτευσις κατακυρίεψε τας φρένας μου; Θυμάσαι που δεν μπορούσα να κοιμηθώ αμερίμνως και άνευ ταραχών;  Εφιάλτης μου είχε γίνει!
- Αν θυμάμαι λέει! Μαύρα τα είχες βάψει. Μπαρούτι είχες γίνει που δεν ήσουν κι εσύ! Τι τραβήξαμε και τότε!
- Είναι η τελευταία μου ευκαιρία! Επιτέλους θα εμφανιστώ και εγώ σε λίστα!
- Τι λίστα; Είναι κι άλλοι;
- Τι νόμιζες; Όλη η Ελλάδα μια λίστα είναι. Καιρός να φανώ και εγώ σε καμιά.
- Είναι σίγουρο; Με στοιχεία και ντοκουμέντα;
- Ναι παιδί μου, αυτή δεν πρόκειται να χαθεί. Την έχουν από το Σεπτέμβρη και την ξεψαχνίζουν. Είναι μεγαλοκαταθέτες σε Λουξεμβούργο και Λιχτενστάιν.
- Ε, ρε, για αυτό μας θαυμάζω. Όπου σταθείς και όπου βρεθείς θα βρεις και έναν Έλληνα. Πανταχού παρόντες είμαστε. Όποια πέτρα και να σηκώσεις Έλληνα θα βρεις. Όπου και να πας στον κόσμο, και στο Βόρειο Πόλο ακόμα που λέει ο λόγος, θα βρεις Έλληνες, δεν υπάρχει αμφιβολία.
- Σίγουρα θα είμαι κι εγώ σε αυτή τη λίστα. Θα χάσω την αυτοεκτίμησή μου αν δεν είμαι σε αυτή τη λίστα.
- Είσαι σίγουρος ότι δεν θα βγει κάποιος αύριο μεθαύριο και δεν θα πει συγγνώμη αλλά δεν ξέρω που είναι; Μήπως κατά τύχη ανοίξει το παράθυρο η καθαρίστρια και ο αέρας πάρει τα χαρτιά και τα πετάξει στους πέντε ανέμους; Λέω τώρα εγώ! Μήπως!
- Όχι παιδί μου, τη λίστα την έχει το ΣΔΟΕ και την επεξεργάζεται αρμοδίως. Διότι μπορεί να έχει και καταθέτες οι οποίοι μπορεί να είναι και νόμιμοι. Δεν μπορούμε να τους βάλουμε όλους στο ίδιο καζάνι! Θα βγω κι εγώ επιτέλους στον αέρα, θα με γράψουν οι εφημερίδες, θα με συζητήσουν στα κανάλια, θα ασχοληθούν μαζί μου, επιτέλους…
- Έλα, μη στενοχωριέσαι, ο Θεός είναι μεγάλος! Θα είσαι κι εσύ στη λίστα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου