Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ Κατερίνης




Δηλαδή να κοιμόμαστε ήσυχοι!
Ούτε απεργίες θα έχουμε, ούτε άλλες μειώσεις εισοδήματος! Ό,τι έγινε, έγινε δηλαδή! Φτάνει, δηλαδή! Ό,τι δώσαμε, δώσαμε; Και ό,τι πρόκειται να δώσουμε από τα παλιά, θα τα δώσουμε και μετά δεν έχει τίποτα άλλο; Μέχρι εδώ ήτανε; Να μαζεύουμε για να δίνουμε δηλαδή; Δεν ξέρω, αλλά μια ερώτηση, πάντα είναι καλή. Διαλευκάνει τυχόν απορίες. Επειδή με απορίες άλυτες δεν μπορείς να πας μπροστά. Πρέπει να έχεις το μυαλουδάκι σου καθαρό. Για να έχεις σώας τας φρένας.
Εξ άλλου το λέει και η λογική. Εδώ, δεν μπορούμε να δώσουμε αυτά που ήδη έχουν ζητηθεί, θα μπορέσουμε να δώσουμε τυχόν νέες και μελλοντικές απαιτήσεις; Που να τα βρούμε χρυσέ μου άνθρωπε; Πού; Νομίζεις ότι έχουμε κανένα σεντούκι και το ανοίγουμε τη νύχτα για να πάμε την άλλη μέρα το πρωί και να εξοφλήσουμε το χαράτσι; Δεν έχουμε σεντούκια διότι δεν έχουμε φλοκάτες και κουρελούδες να φυλάξουμε. Μας τελείωσαν και αυτά. Προίκες τέλος!
Τώρα θα μου πεις αυτοί που κυνηγάμε και δεν μπορούμε να τους βρούμε που χρωστάνε τόσα πολλά; Για να τα χρωστάνε πάει να πει ότι τα έχουνε. Άρα δεν πρέπει να μας τα δώσουν; Πολύ σωστά! Αλλά να τα πάρεις από αυτούς. Που δεν έχουν δώσει δεκάρα τσακιστή τόσα χρόνια. Όχι από τους άλλους τους πανίβλακες που τα δίνουν κανονικά κάθε χρόνο.
Διότι αυτοί οι ανεγκέφαλοι χτυπάνε το κεφάλι τους τώρα, που βγήκαν τα άπλυτα των αλλονών στη φόρα! Γιατί εγώ τσιγαριζόμουνα τόσα χρόνια και …εις υγείαν το κορόιδο; Διότι έτσι είναι κύριέ μου! Με πιάνει το παράπονο. Και τότε πλήρωνα και τώρα καλούμαι να πληρώσω. Από πού; Πώς να τα βρω; Και μυρίζομαι ότι θα μου ζητηθούν και άλλα. Από πού θα τα βρω; Πώς θα ζήσουν εγώ και η φαμελιά μου; Δεν χωράει άλλες τρύπες το ζωνάρι. Σε λίγο θα φτάσει στον τοκά! Δεν έχει άλλο μετά. Θα μου πέσει το παντελόνι. Αν υπάρχει και αυτό…
 Γι αυτό λέω… Μήπως πρέπει να αλλάξουμε μηχανισμό… Μήπως πρέπει να το δούμε διαφορετικά… Να το πάρουμε αλλιώς…
Διότι οσονούπω σα να βλέπω ότι ο δρόμος σταματάει σε χαράδρα…
Ααααααααααααα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου