Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ!


ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜ. "ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ" ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 11/12/2008


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΣΧΗΣ


Και τώρα τι θα απογίνουμε χωρίς βαρβάρους;
Τι μπορούμε να κάνουμε την επόμενη μέρα; Να αναλογιστούμε τις ευθύνες μας; Να ανατρέξουμε στα γεγονότα των τελευταίων ημερών; Μπορούμε να σκεφτούμε ήρεμα και νωχελικά και με πλήρη διαύγεια πνεύματος; Τι μπορούμε από όλα αυτά να κάνουμε; Τίποτα!
Για να γίνουν όλα αυτά πρέπει να λειτουργήσει η σκέψη. Να βάλουμε σε λειτουργία όλες μας τις νοητικές διεργασίες, να ανοίξουμε αποθηκευμένες γνώσεις και συναισθήματα, να προσχωρήσουμε σε πιο σκοτεινές γωνιές και να τις φωτίσουμε με ένα απαραίτητο φως για να καταλήξουμε στη λειτουργία της σκέψης.
Ποιος μας έχει μάθει να ακολουθήσουμε αυτή τη διαδικασία; Μάλλον είμαστε ερασιτέχνες βιοπαλαιστές και αυτοδημιούργητα χαρτογραφημένα σωματίδια σκέψης με μια σταγόνα αντίληψης και κατανόησης. 
Πώς να περισώσουμε τη χαμένη ευφορία ευτυχισμένων στιγμών και μιας παλλόμενης ευτυχίας που ανέβαζε την αδρεναλίνη στα ύψη και μας κυρίευε το ελληνικό γόητρο; Ευτυχείς σαν Ελληνες τότε! Κρυβόμαστε πίσω από τη σκιά μας τώρα!
Ποιος φταίει;
Όλοι μαζί και ο καθένας χωριστά; Όλοι εκτός από εμάς! Διότι εμείς δεν φταίμε σε τίποτα.
Να φταίει η κυβέρνηση, η αντιπολίτευση, η τηλεόραση, η αστυνομία, οι νεαροί που τρέχουν στους δρόμους διαδηλώνοντας; Ποιος φταίει τέλος πάντων;
Εγώ, που παρακολουθώ τηλεόραση και παθαίνω ένα ...σκεπτικό σοκ από αυτά που αναλύουν οι επαγγελματίες και ερασιτέχνες αναλυτές; Τι θες να πεις; Ότι φταίω εγώ που καθηλωμένος μπροστά στην τηλεόραση προσπαθώ να κατανοήσω τα ακατανόητα; Εγώ, που ...τρέχω από κανάλι σε κανάλι και έχει πάθει αγκύλωση το μάτι μου; Εγώ; Εγώ που προσπαθώ να καταλάβω αν τα Πανεπιστήμια προσφέρουν έρευνα και γνώση ή άσυλο... Εγώ που δεν έχω καταλάβει πώς πρέπει να λειτουργεί η Αστυνομία; Εγώ που δεν ξέρω σε ποια υπηρεσία να απευθυνθώ για να βρω τη λύση στο πρόβλημά μου; Εγώ που δεν έμαθα πέντε γράμματα παραπάνω;
Ναι, εγώ φταίω!
Εγώ!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου