Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ!


ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜ. "ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ" ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ  08/09/2009


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΣΧΗΣ


Αναζητώντας την αλήθεια μπορεί να βρεθείς αντιμέτωπος με δυο πιθανές αλήθειες. Την πραγματική και την φαινομενική. Η φαινομενική είναι αυτή που κυκλοφορεί ελεύθερα και φαίνεται να γίνεται πιστευτή από το γενικότερο σύνολο. Η πραγματική είναι αυτή ...που ντρέπεται να κυκλοφορήσει και παραμένει ερμητικά κλεισμένη σε σκοτεινά δωμάτια μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα. Μερικές μόνο φορές, που και που σαν την αλεπού, ανοίγει κανένα πορτάκι να μπει λίγο καθαρός αέρας και μετά πάλι ...απόλυτο σκοτάδι.
Η πραγματική αλήθεια είναι σπάνιο είδος που ευδοκιμεί παντού αλλά δεν εμφανίζεται συχνά. Αποκλείει την πολυτέλεια των λαϊκών εμφανίσεων.
Ο πολύς και μέγας ντόρος για την περιβόητη γρίπη και τις ...απεγνωσμένες προσπάθειες αντιμετώπισης της έφερε στην επιφάνεια ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα υγείας που ζει και βασιλεύει εδώ και δεκάδες χρόνια. Στις χώρες όπου μαστίζει η ελονοσία, ανύπαρκτο είδος στις χώρες δυτικού πολιτισμού, οι άνθρωποι πεθαίνουν κατά χιλιάδες χιλιάδων. Επί πλέον, χιλιάδες παιδιά πεθαίνουν από διάρροια, έχοντας ανάγκη ένα σιρόπι 25 σεντς. Παλιές ιστορίες αλλά ξεχασμένες. Η ενημέρωση έρχεται σε σύγκρουση με την, μετα τυμπανοκρουσιών, ενημέρωση της γνωστής γρίπης! Και δεν μιλάμε για ανάγκη σπανίων φαρμάκων. Απλά πράγματα και φθηνά.
Το πασίγνωστο αντιγριπικό έκανε ισχυρές πωλήσεις μέχρι τούδε. Και αναμένεται επανάληψη!
Και όπως διαρρέει και κυκλοφορεί είναι άγνωστο ποιοι είναι οι μέτοχοι διάφορων φαρμακευτικών εταιρειών. Μπορεί να έχουν την έδρα τους εδώ και να βρίσκονται εκεί! Μπορεί να είναι εκείνος που τρίβει τα χέρια του για την αύξηση των κερδών. Μπορεί να είναι πολλοί και διάφοροι.
Είναι λίγο απίθανο να είναι κατευθυνόμενος όλος αυτός ο ντόρος. Πόσους δημοσιογράφους πια να πλησιάσεις! Τι είναι; Κινηματογραφική ταινία του Χόλυγουντ; Διότι ξέρετε τι κάνουν για να έχουν αυξημένες πωλήσεις στους κινηματογράφους και να αναπτύξουν την παγκόσμια καριέρα της; Πολύ πριν την παρουσίαση της γεμίζουν εφημερίδες και περιοδικά και τηλεοράσεις με ειδήσεις και στοιχεία περί της εν λόγω ταινίας. Και να από δω, και να από εκεί, οπότε όταν έρχεται η πολυπόθητη ημέρα προβολής είσαι με το εισιτήριο στο χέρι. Όλα πια είναι θέμα μάρκετινγκ και τακτικής προώθησης!
Γιατί να ξεφύγουν τα κοτόπουλα και τα χοιρινά;
Με τα κουνούπια υπάρχει ένα πρόβλημα αλλά πολύ δεν θα πέσει τόση ...ζωολογία;